4 روش ایجاد کمپین های تبلیغاتی

1 نظر بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی دیجیتال و آژانس ها تبلیغاتی بینش بیشتری نسبت به گذشته نسبت به عملکرد کمپین های خود دارند. روزهای انتخاب کانال های رسانه ای بر اساس داده های گسترده جمعیتی و تکیه بر تعداد نمایش تبلیغات کلی به پایان رسیده است.بازاریاب ها اکنون می توانند مخاطبان خاص را در چندین دستگاه هدف قرار دهند و میزان تعامل را در هر نقطه لمس اندازه گیری کنند ، و نقشه راه های جامع تبدیل را ایجاد کنند. آنها می توانند تأیید کنند کاربران درستی از تبلیغات دیجیتال دیدن می کنند و حتی به وب سایت هایی سرویس می دهند که با محتوای پویا برای هر کاربر سفارشی شده است.

بهترین قسمت؟ هر تعامل را می توان به نقطه لمس مربوطه خود نگاشت و اندازه گیری کرد. این آژانس ها را قادر می سازد تا به مشاوران استراتژیک بهتری در آگاهی دادن از مشتری که دقیقاً چه چیزی کار می کند (و چه چیزی نیست) ، تبدیل شوند.

آژانس های تبلیغاتی از ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل آن و الگوریتم های اتوماسیون که از آن برای گرفتن و پرورش بهترین لیدها استفاده می کنند.

اما آژانس ها چگونه باید به این شار جدید داده نزدیک شوند؟ آنها باید به طور خاص بر روی چه چیزهایی تمرکز کنند و چه چیزهایی را می توانند نادیده بگیرند؟

این پست به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهد داد.

ساختن کارزارهای مبتنی بر داده لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد یا اجرای آنها ماه ها به طول می انجامد. اساس یک کمپین محکم که از قدرت داده برای دستیابی به مخاطب مناسب بهره می برد ، می تواند بر اساس چهار تاکتیک اصلی ساخته شود.

1. برای تبلیغات دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی کنید

روش های قدیمی  تبلیغات از بین رفته است. روزهای مرور صفحات گسترده ، مذاکره بی وقفه درباره نرخ ها و تعهد به قراردادهای بلند مدت انعطاف ناپذیری که شما در آن گیر کرده اید – حتی پس از مشخص شدن کار نکردن آنها – به پایان رسیده اند.

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ یک روش خودکار برای خرید رسانه دیجیتال در زمان واقعی است که به راحتی قابل تنظیم است. این بدان معناست که اگر بودجه تغییر کند ، اگر می خواهید پیام رسانی جدیدی را آزمایش کنید ، یا اگر مکانها نتایج خوبی ندارند ، تبلیغات دیجیتال می توانند بلافاصله تغییر کنند یا مقیاس بندی شوند.

مقاله پیشنهادی:   سایت قرعه کشی اینستاگرام

مطابق با eMarketer، 83.5٪ از دلار تبلیغاتی نمایشگر دیجیتال ایالات متحده با استفاده از فناوری برنامه ای در سال 2019 معامله شده است.

در سال 2021 ، این تعداد 90 درصد بسته خواهد شد و انتظار می رود تبلیغ کنندگان نمایش دیجیتال آمریکا نزدیک به 80 میلیارد دلار سرمایه گذاری کنند.

برنامه تبلیغاتی نمایش دیجیتال بصورت برنامه ریزی شده در بازاریاب ما

این فرآیند به تبلیغ دهندگان راهی مستقیم برای تکرار با کمپین های مبتنی بر داده های دریافت شده از منابع شخص اول ، دوم و سوم می دهد.

با دستیابی به داده های پیشرفته و توانایی اجرای تغییرات بر اساس آنچه بدون هیچ زمان منتهی نشان می دهد ، خرید برنامه ای جایگذاری رسانه را به سرعت بهینه می کند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا تغییرات را بر اساس تغییرات داخلی یا نیروهای بازار خارجی بلافاصله ایجاد کنند.

2. بررسی کنید مخاطبین هدف تبلیغات شما را مشاهده کنند.

ناشران و سامانه های تبلیغاتی دیجیتال معیارهای خاص خود را برای نمایش تبلیغات در کانال های خاص دارند ، اما بازار به سرعت تغییر می کند و داده هایی که ارائه می دهند همیشه دقیق نیستند.

اگر مخاطبین واقعی تبلیغات شما را مشاهده نمی کنند ، پس پولی که برای قرار دادن آنها خرج کردید هدر می دهد. مهم است که بررسی کنید تعداد و جمعیتی که به شما قول داده شده با واقعیت تحویل مطابقت داشته باشد

بهترین راه برای رسیدن به این هدف از طریق است تأیید تبلیغات شخص ثالث – اما اگر آماده انجام این سرمایه گذاری نیستید ، می توانید خودتان تأیید کنید که ابزارها و تاکتیک های استفاده شده توسط شرکای تبلیغاتی همانطور که وعده داده شده است کار می کنند.

اطمینان از اینکه کاربران در واقع تبلیغاتی را که به آنها ارائه شده است می بینند می تواند مشکل ایجاد کند. برخی از سیستم عامل ها هنوز از مدل قدیمی “نمایش ارائه شده” استفاده می کنند که در آن لحظه بارگذاری تبلیغات برای هر برداشت هزینه پرداخت می کنید – اما از کجا می دانید که دیده شده است؟

مقاله پیشنهادی:   سوشیال سیگنال

این مسئله به خصوص در مورد فیلم ها پیچیده تر می شود – نه تنها باید در نظر داشته باشید که چه تعداد از پخش کننده را مشاهده می کنید ، بلکه باید بدانید که چه مقدار از فیلم مشاهده شده است.

راهنماهایی از شورای رتبه بندی رسانه ها وقتی حداقل 50٪ از تبلیغ برای دو ثانیه متوالی قابل مشاهده است ، یک آگهی ویدیویی را به عنوان مشاهده کنید.

3. تولید محتوا را در وب سایت خود شروع کنید

وب سایت مشتری شما از ده ها ، صدها یا حتی هزاران عنصر بصری منحصر به فرد تشکیل شده است – اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها مجبور باشند به همان روش برای هر بازدید کننده ارائه شوند. در واقع ، آنها می توانند با توجه به آنچه شما درباره آنها می دانید ، با استفاده از کاربران شخصی تنظیم شوند  تولید محتوای پویا به احتمال زیاد ابتدا به آنها مربوط می شود.

شما در حال حاضر انتظار دارید شرکای تبلیغاتی شما بازدید کنندگان وب را درک کنند و فقط تبلیغات شما را برای اهداف مرتبط ارائه دهند. برای ایجاد نسخه های مختلف سایت خود که برای هر بازدید کننده منحصر به فرد نمایش داده می شود ، می توانید از همان منطق استفاده کنید.

برای شخصی سازی تجربه از داده هایی که در مورد هر کاربر دارید استفاده کنید. این داده ها می توانند از تاریخچه مرور ، اطلاعات جمعیتی و مخزن موجود داده های مصرف کننده شما باشند.

حتی اگر هیچ داده ای در مورد کاربر خاصی در دسترس نباشد ، وب سایت شما می تواند ایجاد کند سفارشی سازی هوشمند براساس رفتارهای ناوبری شروع می شود با اولین کلیک. این شخصی سازی اطمینان می دهد که هر کاربر بیشترین تجربه جذاب را دارد و پیشنهادات مربوطه را مشاهده می کند که آنها را از طریق کانال تبدیل هدایت می کند.

4- گزارش و آمار تبلیغات را داشته باشید

استاتیستا تخمین می زند که تا سال 2022 ، تلفن همراه از میز کار برای کل هزینه تبلیغات در اینستاگرام  پیشی بگیرد. اما این بدان معنا نیست که می توانید منحصراً بر روی تلفن همراه تمرکز کنید.

مقاله پیشنهادی:   دانلود کامنت های اینستاگرام

آمار تبلیغات دسک تاپ تلفن همراه صرف داده های بازاریابی می شود

تبلیغات مدرن همیشه خطی نیست – مصرف کنندگان بنا به میل خود با دستگاه های مختلف وارد سایت می شوند و از آن خارج می شوند. آنها قبل از تبدیل چندین بار با رایانه ها ، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی با مارک های تجاری ارتباط برقرار می کنند و انتظار دارند یک تجربه ثابت را در کل راه داشته باشند. تنها راه برای تهیه این امر ردیابی داده های مربوط به هر مصرف کننده است – و شما نمی توانید این کار را با استفاده از فناوری مخصوص دستگاه انجام دهید

بجای، اندازه گیری مبتنی بر مردم از شناسه های منحصر به فردی استفاده می کند که می تواند تعامل را در بین دستگاه ها ردیابی کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا میزان ROI را به وسیله کانال اندازه گیری کنید ، اندازه گیری دقیق فرکانس و دستیابی را بدست آورید و حتی تبدیل آفلاین را به تعاملات آنلاین گره بزنید.

با وجود بسیاری از نقاط لمسی در کانال های فروش امروز ، نسبت دادن تبدیل به “آخرین کلیک” دیگر اقدامی موثر برای تصمیم گیری بر اساس نیست. پیام رسانی مناسب در هر نقطه برای حرکت دادن مصرف کنندگان در سفر حیاتی است و شما باید همه آن را به تبدیل تبدیل کنید.

کمپین تبلیغاتی شما باید با استراتژی باشد

بدون مشاهده تاکتیک های داده محور ، ردیابی مشتری دشوار است و نسبت دادن تبدیل به مشاغل مناسب تقریباً غیرممکن است.

استفاده از اطلاعات صحیح جهت مشاوره در زمینه  تبلیغات ، قرارگیری پیام در وب سایت و همه روش های بازاریابی شما را از عکس هایی در تاریکی به تلاش های بسیار هدفمند با قدرت درست کردن دوره در هر عنصر خاصی  جهت افزایش فروش کمک خواهد کرد

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها
1 نظر
  1. Pingback: خرید بازدید آپارات | خرید واچ تایم و فالوور اپارات | خرید ویو ارزان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *