۳ ایده ی بکر استفاده از پیامک برای فروشگاه آنلاین

2 نظرات سامانه پیامکی, کاربرد ها

روش های فروش و تجارت هر روزه در حال تغییر و رشد می باشند. امروزه کار فرمایان سعی می کنند که بیش از پیش صرفه جویی نمایند و همگام با پیشرفت تکنولوژی گام بردارند. افزایش روز افزون فروشگاه های اینترنتی یکی از بهترین مثال های موجود در این رابطه می باشد. امروزه صاحبان فروشگاه های آنلاین، به جای پرداخت اجاره برای فروشگاه خود، مبلغ بسیار کمی را برای وب هاست خود پرداخت می کنند و بیشتر تمرکز خود را بر روی فروش الکترونیکی معطوف می کنند. این نوع انعطاف پذیری مالی، باعث می شود که داشتن سامانه ارسال اس ام اس برای فروشگاه آنلاین بیش از پیش تاثیر گذار باشد و بازاریابی پیامکی را به عنوان روش تبلیغاتی بسیار عالی برای فروشگاه های آنلاین معرفی نماید. در این مطلب می خواهیم ۳ ایده ی بکر استفاده از سامانه ارسال اس ام اس برای فروشگاه آنلاین را برای شما نام ببریم.

ارسال پیامک جهت ارائه تخفیف

بیشتر مواقع، فروشگاه ها پیامکی با مضمون زیر برای مشتریان خود ارسال می کنند: “با نشان دادن این پیامک، از ۵۰% تخفیف برخوردار شوید”. کاملا مشخص است که یک فروشگاه آنلاین این چنین قابلیتی را نمی تواند داشته باشد زیرا امکان مراجعه حضوری برای مشتریان فراهم نیست. به جای این پیامک شما می توانید، با ارائه یک کلمه کلیدی و شماره خط اختصاصی از مشتریان خود بخواهید که با ارسال کلمه ی کلیدی به خط اختصاصی تان از تخفیف برخوردار شوند: ” با ارسال کلمه “تخفیف” به شماره ۸۸۰۰۳۳۷۳-۰۲۱ از ۵۰% تخفیف برخوردار شوید.”

متصل شدن به شبکه های اجتماعی و عضویت در خبرنامه ایمیلی

می توانید با استفاده از بازاریابی پیامکی تعداد افرادی که شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند افزایش دهید یا حتی تعداد اعضای خبرنامه ایمیل خود را گسترش دهید. مزایای سامانه های سیب به شما اجازه خواهند داد که به راحتی و تنها با فشار دادن یک کلیک این دو راه ارتباطی خود با کاربرانتان را تقویت نمایید.

مقاله پیشنهادی:   خرید سامانه پیامکی ارزان برای شرکت

پیش فروش محصولات جدید

اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، می دانید که معرفی و فروش محصولات جدید چه قدر مهم می باشد. نمی توانید همینطوری و بدون معرفی یک محصول را به فروشگاه خود اضافه نمایید و به این امید باشید که کاربران به طور اتفاقی محصول جدیدتان را خریداری می کنند. شما باید محصول جدید خود را معرفی کنید و مشتریان خود را به انتظار بگذارید. شما می توانید برای جذب مشتریان بیشتر و فروش محصولات جدید خود، از طریق ارسال اس ام اس مشتریان را به پیش خرید محصولات جدیدتان ترغیب نمایید. نه تنها این کار باعث فروش چشمگیر شما می شود بلکه تصویر قدرتمندی را از فروشگاه شما نزد کاربرانتان ایجاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
تگ ها
2 نظرات
  1. سارا قربانی

    ممنون از مطالب مفیدتون

  2. وحید

    خیلی خوب بود
    تشکر

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *