پیامک های خود را شخصی سازی کنید

بدون نظر راهکار ها, سامانه پیامکی

مشتریان می خواهند بدانند که بخش مهمی از تجارت شما محسوب می شوند و وجودشان برای شما اهمیت دارد. برای افزایش درگیری مخاطبان با کسب و کارتان، باید هر پیامک را مختص به هر یک از مشتریانتان شخصی سازی نمایید. این روش در جذب مخاطبان نسبت به ارسال انبوه یک اس ام اس به آنها، تاثیر گذاری بسیار بالاتری دارد. هرچند انجام این کار بسیار آسان نیست، مخصوصا اگر بخواهید که تمام نیازها و علایق مشتریان خود را نیز در نظر بگیرید. اما این واقعیت که هر فردی می خواهد این احساس را داشته باشد که از طرف برند تجاری محبوبش مورد توجه قرار گیرد، در مورد تمامی مشتریان صدق می کند. هنگامی که شما بتوانید پیامک های خود را به خوبی شخصی سازی نمایید، اعتماد مشتریان پیشین خود را جلب خواهید کرد و مشتریان جدید را نیز به سمت خود خواهید کشاند.

دسته بندی کردن فهرست مشتریانتان در گروه های مختلف می تواند ارسال پیامک های شخصی سازی شده را برای شما راحت تر سازد. این گروه ها بر اساس سن، جنسیت، مکان و نیازهای کاربران دسته بندی و فیلتر بندی شده اند. با داشتن انواع مختلف گروه ها، شرکت شما می تواند بیش از پیش بر اساس معیارهای کاربران به آنها اس ام اس ارسال نماید. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بهتر با اس ام اس شخصی سازی شده نکات زیر را مطالعه نمایید.

چشم انداز در مقابل مشتریان

مشتریان نمی خواهند که به طور یکسان و یکنواخت با آن ها رفتار شود، و نمی خواهند که همواره یک پیشنهاد را به آنها ارسال نمایید. اگر شما یک پیامکی که برای مشتریان جدیدتان را ارسال می کنید برای مشتریان وفادار خود نیز ارسال نمایید، به احتمال زیاد آنها از این پیشنهاد شما ناراضی خواهند بود. هر گروهی از مشتریان شما باید پیشنهادات ویژه ی مختص به خود را داشته باشد. مطمئنا مشتریان وفادار شما باید بیش از دیگران پیشنهادات و تخفیفات ویژه ی شما را دریافت نمایند.

مقاله پیشنهادی:   سامانه پیامکی نمایشگاه

برقراری تماس با مشتریان غیر فعال

اگر یک مشتری برای مدت طولانی با شما ارتباط نداشته است، این وظیفه شماست که دلیل آن را جویا شوید. برای این کار بهتر است گروهی متشکل از افرادی که برای مدت طولانی با شما ارتباط نداشته اند را ایجاد کنید و به آنها پیشنهاد ویژه ای ارائه کنید تا آنها ترغیب شوند که دوباره به سمت برند تجاری شما کوچ کنند.

عضویت VIP برای مشتریان وفادار

شما باید یک گروه مختص به افرادی ایجاد نمایید که نه تنها به برند تجاری شما وفادارند، بلکه هزینه ی بسیار زیادی را صرف خرید محصولات و خدمات شما می کنند. این افراد باید تخفیف های بسیار بهتری نسبت به دیگر مشتریان، از جانب شما دریافت نمایند. هنگامی که شما متوجه اهمیت وجود این افراد برای کسب و کار خود بشوید، مطمئنا باید به آنها پیشنهادی بدهید که نتوانند آن را رد کنند. پشنهادی که هیچ یک از دیگر مشتریان شما دریافت نخواهند کرد.

رفتار مشتریان

این از وظایف یک شرکت است که متوجه شود که مشتریان به دنبال چه چیزی هستند. هنگامی که شما به عادت ها و نیازهای مشتریان خود دقت می کنید، می توانید به آنها پیشنهادات و تخفیف هایی بدهید که مرتبط به نیاز هایشان باشد. همچنین می توانید محصولات و خدماتی را مختص به این دسته از افراد طراحی نمایید. بررسی رفتار مشتریان می تواند برای شما فروش بیشتر را به همراه داشته باشد.

اهمیت آمارگیری

هنگامی که می خواهید مشتریان خود را دسته بندی نمایید، از آمار مشتریان خود مطلع شوید. اطلاعاتی از قبیل سن، جنسیت، شغل و مکان زندگی. زمانی که می خواهید به مشتری خود یک پیامک ارسال کنید، محتوای پیام خود را بر اساس این اطلاعات کاربر ایجاد نمایید.

مقاله پیشنهادی:   متن پیامک تبلیغاتی

نتیجه نهایی

از آنجاییکه طرح و راهکارهای بازاریابی پیامکی هر روز در حال تغییر است، فهرست دسته بندی شده کاربرانتان را به طور مرتب به روز رسانی کنید. فعالیت تمامی کمپین های تبلیغاتی خود را به دقت دنبال نمایید و از نتایج آنها آمارگیری کنید. مطئمن شوید که کمپین های جدیدی برای از بین بردن نیازهای موجود ایجاد می شوند. شخصی سازی پیامک های به موفقیت تجارت شما کمک خواهند کرد و به کسب و کار شما رونق خواهند بخشید.

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *