متن پیامک تبلیغاتی

2 نظرات راهکار ها, سامانه پیامکی

متن تبلیغاتی

بهترین متن پیامک تبلیغاتی

متن پیامک و متن اس ام اس را برای بازاریابی پیامکی چگونه باید تنظیم کرد که بهترین تاثیر را بر ذهن مخاطب داشته باشد؟

خیلی از دوستان برای تبلیغات و جذب مشتری از ارسال اس ام اس های تبلیغاتی استفاده میکنند ، که به نظر من روش تبلیغاتی بسیار مناسبی است اما مسئله مهم که شاید خیلی از شما با آن مشکل داشته باشید انتخاب متن جذاب و مناسب می باشد که بتواند منظور صحیح خدمات شما را به کوتاه ترین شکل ممکن به مشتری برساند و بیشترین بازده را داشته باشد . می خواهید برای کسب و کار خود تبلیغ نمایید بنابراین پیشنهاد میکنم به متن پیامک تبلیغاتی زیر دقت کنید.

نصب انواع کاغذهای دیواری ایرانی و خارجی در ابعاد و قیمت‌های مختلف

این پیام چقدر می‌تواند باعث جلب توجه مشتری شده و او را به خرید ترغیب کند. حال به این متن دقت کنید:

خانه رویایی خود را با ما بسازید

نصب زیباترین کاغذهای دیواری

تاثیر کدام متن پیامک تبلیغاتی بر ذهن خواننده بیشتر است در این رابطه توجه شما را به دو  نکته جلب می‌کنیم.

۱-   ویژگی: مشخصات آن محصول می‌باشد، مانند کیفیت و یا زیبایی برای کاغذ دیواری

۲-   مزیت: منفعتی است که آن ویژگی به مشتری می‌رساند. مانند مجلل کردن و یا با شکوه شدن خانه توسط کاغذ دیواری

متنی بنویسید که با احساسات مخاطب رابطه برقرار کند. مثلا اگر خمیر دندان می فروشید احتمالاً یکی از خصوصیات آن این است که حاوی فلوراید است. اما اگر بخواهید این ویژگی را به این صورت بیان کنید: «حاوی فلوراید» یا « پوسیدگی کمتر دندان» کمی کسل کننده به نظر می رسد می توانید به جای آن از این عبارت استفاده کنید:« با سیگنال مسواک بزنید تا از مته دندانپزشک در امان باشید!» به این ترتیب شما یک ویژگی کسل کننده و تکراری را به با پیامی قوی بیان کرده اید و آنرا با ترس از کار دندانپزشک پیوند داده اید. آیا به نظر شما این از عبارت « حاوی فلوراید » موثرتر نیست؟

مقاله پیشنهادی:   تبلیغات مشاور املاک با سامانه پیامکی

جالب است بدانید تنها ۵درصد تاثیرگذاری یک آگهی تبلیغاتی بر عهدۀ ویژگی‌ها است و ۹۵درصد باقیمانده بر عهدۀ مزیت‌ها است.کالا یا خدمات شما چه مزایایی دارد. در پیامک‌های ارسالی به جای اینکه همیشه بر ویژگی‌ها و مشخصات محصول خود تمرکز کنید به بیان این مطلب بپردازید که محصول شما چه نیازی از مشتری را برطرف می‌کند. تیتری که توجهات را به خود جلب کند بنویسید. رعایت این اصل در تبلیغات بسیار مهم است.

قبل از نوشتن متن تبلیغاتی همیشه این دو سوال را از خود بپرسید:

فایده محصولات و خدمات  شما چیه؟

چرا مشتری باید ازش خرید یا استفاده کنه؟

پاسخ به این سوالا می تونه بهترین متن پیامک تبلیغاتی برای این محصول یا خدمات شما باشه.

شخصی سازی متن پیامک تبلیغاتی

تا جایی که امکان دارد باید سعی کنیم متن پیامک های ارسالی به صورت شخصی و خصوصی ارسال شود. بدین معنی که با دریافت پیامک توسط مخاطب این تلقی برای وی بوجود آید که شما این پیام را به صورت سفارشی برای او فرستاده‌اید. در واقع مخاطب نیازمند یک توجه ویژه است. برای خلق این توجه شما می‌توانید در متن پیام از نام مشتری استفاده کنید یا اینکه از افعال مفرد و عامیانه به جای افعال جمع و رسمی استفاده کنید.

مثال: آقای حامد عزیری جهت استفاده از تخفیفات ویژۀ شرکت …. مشتری یاب …. فقط تا پایان اسفندماه فرصت دارید.

مثال: اگه هنوز ماشینتو بیمه نکردی یه تماس بگیر.

بهترین زمان برای ارسال متن پیامک تبلیغاتی

با توجه به تجربه بدست آمده در شرکت مشتری یاب ، زمان مناسب برای ارسال پیام، صبح‌ها از ساعت 9 الی ۱۱ و بعداز ظهر از ساعت ۱5 الی ۱8 می‌باشد. روزهای تعطیل نیز می‌تواند در بعضی موارد زمان مناسبی برای ارسال پیام تبلیغاتی باشد، به شرط آنکه قابلیت پاسخ‌گویی به تلفن‌ها وجود داشته باشد، چرا که وقتی یک پیامک تبلیغاتی ارسال می‌شود مخاطبینی که نسبت به آن خدمات احساس نیاز کنند همان لحظه تصمیم به شماره‌گیری می‌نمایند و در صورتی که جوابی دریافت نکنند آن پیام را فراموش خواهند کرد.

مقاله پیشنهادی:   خرید سامانه پیامکی ارزان برای شرکت

 مراحل پایانی یک متن تبلیغاتی جذاب  :

  • باید مشخص کند که این یک معامله یا فرصت خوب است مثلاً 30 درصد تخفیف در اختیارش قرار می گیرد.
  • باید خیال مشتری از نظر زمان انجام خدمات یا تحویل کالا راحت باشد و بداند که این کار حتما در کمترین رمان ممکن انجام می شود. مانند ” فقط در 5 روز کاری”
  • باید با کمترین ریسک یا بدون ریسک باشد. مانند این عبارت که خیال خریدار را راحت می کند: ” تا 30 روز ضمانت تضمینی در صورت عدم رضایت پول شما بازگردانده می شود.
  • و آخر از همه باید به خواننده بگویید که چکار کند، مثلاً «تلفن را بردارید و هم اکنون با ما تماس بگیرید» یا « برای اینکه در اولین فرصت آن را دریافت کنید اینجا کلیک کنید!» احتیاجی به گفتن نیست که جزییات و مراحل سفارش باید ساده، واضح و در بهترین محل برای دید باشد.

     در این صفحه می توانید نمونه متن پیامک تبلیغاتی را مشاهده کنید. 

5/5 - (1 امتیاز)
تگ ها
2 نظرات
  1. سحر

    ممنون از مطللب تون عالی بود

  2. مشتری یاب

    خواهش میکنم موفق باشید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *