شیوه تبلیغات نمایندگی مجلس

1 نظر راهکار ها, سامانه پیامکی

روش های تبلیغات انتخاباتی

یکی از عوامل موثر تبلیغاتی و لازمه رای آوردن یک نامزد، نحوه تبلیغات انتخاباتی نماینده است که این شیوه تبلیغات نمایندگی مجلس منجر به اشاعه شخصیت، تفکر، نظرات و برنامه‌هایی که فرد کاندیدا دارد می‌شود.

پیشنهاد ما به شما : مطالعه مقاله بهترین روش تبلیغات انتخاباتی می باشد

طراحی سایت نمایندگان مجلس

برخی کاندیداها که اصطلاحا به روز تر هستند با طراحی سایت برای انتخابات و قرار دادن زندگی نامه، سوابق، عکس، نظریات و باورهای خود تلاش دارند به ذهن افراد جستجوگر در فضای وب راه یابند . نمایندگان و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس، به علت نیاز به تعامل با مردم و حوزه های انتخابی خود به پایگاه یا مرکزی احتیاج دارند. وجود چنین پایگاه ها و مراکزی این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند به راحتی با کاندیدای انتخابات یا نماینده انتخابی خود ارتباط برقرار کنند.

همچنین نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز می توانند از طریق وب سایت خود اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف خود را با یکدیگر هماهنگ کنند، سخنرانی های خود را به اشتراک بگذارند، اطلاعیه ها  و اخبار جدید را به اطلاع برسانند و … را در وب سایت خود درج سازند و در صورت تمایل شخصا وب سایت خود را مدیریت نمایند.

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

پیامک، بهترین شیوه تبلیغات نمایندگان مجلس و موثرترین راهکار برای برقراری ارتباط با رای دهندگان است . بیشتر افراد در انتخابات مجلس دوره نهم  با کاندیداها و نامزد انتخاباتی مورد نظر خود از طریق اس ام اس در ارتباط بوده اند و برنامه های انتخاباتی نمایندگان خود را دنبال می کرده اند. برای ارسال پیامک انبوه می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید

مقاله پیشنهادی:   رمز موفقیت در انتخابات مجلس

سامانه پیامک برای تبلیغات انتخاباتی

یکی از روش‌های اصلی تبلیغات انتخاباتی ، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای انتخابات با استفاده از سامانه پیامک انتخابات می‌باشد. بسیاری از کاندیداها در انتخابات برای تبلیغات انتخابات شورای شهر، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری،تبلیغات انتخابات مجلس و… ارسال پیامک انبوه را ابزاری جهت تبلیغات انتخاباتی خود قرار داده و با در نظر گرفتن بودجه تبلیغات پیامکی گسترده شعارهای انتخاباتی و پیام‌های خود را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می‌نمایند.

در این مسئله هیچ شکی نیست که تبلیغات انتخاباتی ابزاری است که موجب آگاهی رأی دهندگان در طول فرایند انتخابات می‌گردد و  باید دانست این مهم، جز در پناه اصول حقوقی امکان پذیر نیست و در غیر این صورت تبلیغات از جاده مستقیم و حقوقمند خارج می‌شود و به بیراهه می‌رود لذا تمتم قوانین و اصول اساسی باید در ارائه تبلیغات از سوی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی رعایت شود.

برای اینکه همه مردم از هر قشری بتوانند به برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها دسترسی داشته باشند یکی از مهم‌ترین راهکارهای تبلیغات انتخاباتی ایجاد ستاد تبلیغات  در هر شهر  و استان می باشد.

روشهای تبلیغات انتخاباتی در تهران و شهرستان‌ها

اما موضوع دیگر تفاوت میان شیوه تبلیغات نمایندگان مجلس در تهران  و شهرستان‌هاست. در روستاها و شهرهای کوچک، تبلیغات نامزدهای انتخابات به صورت حضوری و برگزاری جلسات و سخرانی های خصوصی در منازل روسای قبایل انجام می‌شود اما در مناطق شهری از جمله تهران , اصفهان , تبریز, مشهد و شهرهای بزرگ و پر جمعیت, تبلیغات انتخاباتی عمدتا به شکل پخش تراکت، پوستر، ارسال پیامک و شرکت در مجالس صورت می‌گیرد.

3.8/5 - (5 امتیاز)
تگ ها
1 نظر
  1. Pingback:  پنل ارسال پیامک انتخابات, پیامک تبلیغاتی انتخابات مجلس

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *