سامانه پیامکی نمایشگاه

1 نظر سامانه پیامکی

سامانه پیامکی نمایشگاه بین المللی تهران

تمامی شرکت های فعال در حوزه نمایشگاه از جمله نمایشگاه کتاب, نمایشگاه بین المللی تهران,نمایشگاه ساختمان و نمایشگاه تلکام جهت اطلاع رسانی غرفه نمایشگاه و دعوت از اعضا و شرکت ها برای بازدید از غرفه نمایشگاه می توانند از سامانه پیام کوتاه ویژه نمایشگاه ها برخوردار شوند. با اطلاع رسانی به لیست شرکت های حاضر در نمایشگاه و مدیران شرکت های و مشاغل مورد نیاز خود می توانید برندسازی و فروش خود را تضمین کنید.

نمایشگاه کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران تغییر یافت.

تبلیغات نمایشگاهی

نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین روش ها برای مطرح کردن نام تجاری شما هستند. و سخت ترین کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جذب کنید. برای این که غرفه شما در برابر دیگر غرفه ها بدرخشد چه کاری باید انجام دهید؟ برای پاسخ به این پرسش لیستی از مدیران شرکت ها و افرادی را که به خدمات و محصولات شما علاقمند هستند را تهیه کردیم که با اطلاع رسانی و دعوت از افراد به نمایشگاه بتوانید غرفه خود را جذاب تر و نام تجاری خود را ماندگار کنید.

مقاله پیشنهادی:   پنل اس ام اس آرایشگاه زنانه

برگزاری مسابقه پیامکی راهی بی عیب و نقص برای جذب بازدید کننده می باشد . به عنوان مثال شرکت گلف توان با استفاده از این تکنیک توانست بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود بکشاند و با استفاده از کارت های قرعه کشی اطلاعات را جمع آوری کند از دو جنبه موفق بود: اول اینکه به این ترتیب در نمایشگاه تورنتو نسبت به دیگر غرفه ها نقشی برجسته داشتند و بازدید کنندگان بسیاری به سمت غرفه خود جذب کردند و دوم اینکه به روشی سرگرم کننده اقدام به نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات از افراد کردند.

برای اطلاع رسانی سریع و هدفمند جهت دعوت به نمایشگاه و برتری نسبت به رقبا  می توانید همین حالا سامانه پیامکی خود را ثبت نام کرده کنید.

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها
1 نظر
  1. فاطمه سلطانی

    سامانه پیامکی نمایشگاه ساختمان وصنایع وابسته مصلی تهران شبستان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *