2 نظرات راهکار ها, سامانه پیامکی, کاربرد ها

پنل اس ام اس برای انتخابات مجلس

ارسال پیامک، بهترین شیوه تبلیغات نمایندگان مجلس و موثرترین راهکار برای برقراری ارتباط با رای دهندگان است . بیشتر افراد در انتخابات مجلس  با کاندیداها و نامزد انتخاباتی  مورد نظر خود از طریق اس ام اس در ارتباط بوده اند و برنامه های انتخاباتی نمایندگان خود را دنبال می کرده اند.  به همین دلیل سایت رند یاب بهترین پنل اس ام اس را با کمترین تعرفه پیامک در اختیار نمایندگان مجلس قرار می دهد

بهترین روش تبلیغات نمایندگان مجلس

سامانه پیام کوتاه رند یاب , پیشرفته ترین سامانه پیامک ایران و همچنین پرطرفدارترین پنل اس ام اس می باشد نمایندگان مجلس می توانید با مشاهده امکانات پنل اس ام اس که در زیر به آنها اشاره می کنیم صاحب یکی از بهترین پنل ارسال اس ام اس شوید.

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

09194022602

ارسال پیامک انبوه

در این روش نامزدهای انتخاباتی به یک گروه خاص از قبل تعیین شده پیام خود را ارسال میکنید جهت این کار باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان آماده کرده باشید درسامانه پیام کوتاه مشتر یاب این قابلیت وجود دارد که شما میتوانید به راحتی مشتریان و مخاطبین خود را دسته بندی کرده شماره های آن ها را در سامانه اضافه کنید و سپس بر اساس  نیاز به گروهی که مورد نظرتان است پیامک تان را ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

به عنوان مثال تبلیغات نمایندگان مجلس به شماره های ۰۹۱۳۱۱۸ موجود در اصفهان ارسال خواهد شد. یا شماره  موبایل های همراه اول ( دائمی و اعتباری) و ایرانسل (دائمی و اعتباری) باشد.

مقاله پیشنهادی:   متن پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این روش شما میتوانید به ساکنین یک خیابان خاص ( مثلا خیابان ولیعصر, خیابان ستارخان,مناطق پستی تهران و اصفهان و تبریز  …)  پیامک تبلیغاتی را ارسال کنید

ارسال بر اساس جنسیت و سن

کاندیدهای مجلس دهم می توانید بر اساس سن و جنسیت افراد به آنها پیامک تبلیغاتی (انتخاباتی) ارسال کنید و برنامه های خود را بر اساس سن و جنسیت (خانم و آقا) شرح دهید. مثلا چه برنامه هایی برای دانشجویان ، برنامه برای اشتغال آقایان , برنامه ورزشی برای خانم ها و …دارید.

ارسال پیامک به شهر دلخواه

ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر دلخواه  شما ارسال می شود. همچنین تبلیغات نمایندگان مجلس تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی در سامانه پیامک به شما داده خواهد شد.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی، تبلیغات نماینده  به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. مانند منطقه تجریش درتهران و یا منطقه ستارخان , منطقه ونک یا مناطق اصفهان , مناطق تبریز و یا شیراز و… در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل مخابراتی

در این روش , تبلیغات پیامکی از طریق دکل مخابراتی ایرانسل صورت می گیرد به این شکل که بعد از تکمیل  فرم سفارش ارسال پیامک انبوه با دکل های مخابراتی , تعداد مشترکین فعال دکل در منطقه و شهر مورد نظر مشخص شده و پس از پرداخت هزینه ارسال پیامک شما انجام خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:   ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس

ارسال پیامک به مدیران مشاغل

ارسال اس ام اس به مشاغل و اصناف تفکیک شده صورت خواهد گرفت shl بروزترین و کاملترین بانک اطلاعات موبایل مشاغل را در اختیار دارد.

ارسال پیامک به خارج از کشور در این روش شما میتوانید با انتخاب کشور مورد نظر خود به شماره های همراه آن کشور پیام ارسال کنید

دریافت پیامک از طرف مشتریان بدین صورت که مخاطبین شما نیز میتوانند برای شما پیام ارسال کنند که گزارش کلیه پیام های دریافتی شما از طریق سیستم قابل رویت میباشد.

برای ثبت نام پنل پیامک انتخاباتی نمایندگان مجلس کلیک فرمائید .

5/5 - (1 امتیاز)
تگ ها
2 نظرات
  1. Pingback: شیوه تبلیغات نمایندگی مجلس

  2. Pingback: شعارهای تبلیغاتی نمایندگان مجلس,شعارهای انتخاباتی کاندیدهای نمایندگان

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *