بدون نظر سامانه پیامکی

اسامی نمایندگان مجلس برای تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند  بر اساس قانون از سوی فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه‌های انتخابیه نسبت به ردصلاحیت خود از سوی هیات اجرایی انتخابات مطلع شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری (ایسنا) ، نامزدهای رد صلاحیت شده که هویت آنها در هیات‌های اجرایی احراز نشده چهار روز مهلت دارند تا شکایات خود را به هیات نظارت استان تحویل داده و پس از آن هیات نظارت استان با همکاری هیات نظارت مرکزی به شکایات این دواطلبان رسیدگی خواهد کرد.

اسامی کاندیداهای مجلس

کاندیداهای تایید صلاحیت شده کشور به این شرح است:

کاندیداهای تایید صلاحیت شده تهران  :

درشهرستان تهران صلاحیت 115 نفر احراز نشد. 28 نفر هم انصراف داده‌اند و در مجموع صلاحیت 2 هزارو 299 نفر تأیید شد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده قم :

140 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم طبق مستندات و استعلام از مراجع 4گانه تائید صلاحیت شدند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده بویراحمد :

۳۴ نفر از افراد ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس دوره دهم ازحوزه بویراحمد و دنا بعد از استعلام از مراجع چهارگانه تأیید صلاحیت شدند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده کرمانشاه :

116 نفر درشهرستان کرمانشاه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بودند که دو نفر از آن ها انصراف داده و صلاحیت 13 نفر نیز در هیات های اجرایی احراز نشد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده شهرستان کهگیلویه :

فرماندار شهرستان کهگیلویه از تایید صلاحیت 50داوطلب انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه خبر داد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده خراسان رضوی

از مجموع 854 داوطلب ثبت نامی در 12 مرکز حوزه انتخابیه خراسان رضوی فقط صلاحیت 31 نفر در بررسی های هیاتهای اجرایی تایید نشد.

مقاله پیشنهادی:   ارسال پیامک به بلک لیست
کاندیداهای تایید صلاحیت شده  استان کرمانشاه :

295 نفر در استان کرمانشاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که پس از پایان بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی شهرستان‌های استان 238 نفر تایید صلاحیت شدند و صلاحیت 48 نفر نیز احراز نشد. همچنین تاکنون 9 داوطلب انصراف داده‌اند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده بجنورد :

طی روز گذشته جلسه هیات اجرایی انتخابات درشهرستان بجنورد تشکیل شده و صلاحیت 59 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی تائید شده است. دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز رد صلاحیت شده‌اند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده مازندارن :

در دوره دهم 305 کاندیدا ازمازندران برای انتخابات نام‌نویسی کردند که از این تعداد 11 نفر انصراف دادند و 45 نفر رد صلاحیت شدند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده لرستان :

دراستان لرستان ۷ نفر از کاندیداها قبل از اعلام نتایج رسیدگی هیات‎های اجرایی به صلاحیت‎ها از کاندیداتوری انصراف دادند. از ۳۰۰ کاندیدای این دوره از مجلس شورای اسلامی، تعداد بسیار اندکی توسط هیئت‎های اجرایی رد صلاحیت شده‏‎اند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده هرمزگان :

در مجموع 12 داوطلب از حضور در انتخابات مجلس دهم درهرمزگان انصراف داده‌اند. براساس نتایج اعلام شده در خصوص 101 داوطلب، صلاحیت 72 داوطلب تایید و 17 نفر رد شده است.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده کرج :

فرماندار کرج از تایید صلاحیت 211 نفر ، رد صلاحیت 17نفر و انصراف سه نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده فارس :

براساس نتایج اعلام شده در خصوص 645 داوطلب استان فارس ، صلاحیت 579 داوطلب تایید و 41 نفر رد شده است.

مقاله پیشنهادی:   خرید پنل پیامک
کاندیداهای تایید صلاحیت شده خوزستان :

تعداد 623 نفر جهت کاندیدا شدن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد، صلاحیت 42 نفر احراز نشد و با 18 انصرافی، در نهایت صلاحیت 563 کاندیدا تایید شد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده استان مرکزی :

در مدت زمان رسمی اعلام شده جهت ثبت‌نام 344 نفر جهت نمایندگی مجلس از استان مرکزی ثبت نام کردند. تعداد نامزدهای انتخابات مجلس قبلا 342 نفر عنوان شده بود. دو نفر از خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند که این آمار در آخرین لحظات به ما اعلام شد و براین اساس تعداد ثبت‌نام‌شدگان به 344 نفر رسید. در مجموع 12 شهرستان استان 23 نفر از گردونه انتخابات خارج شده‌اند که معادل حدود هفت درصد کل ثبت‌نام‌شدگان است. از این تعداد 14 نفر رد صلاحیت شده، 8 نفر انصراف داده و یک نفر فوت شده است. رد صلاحیت شده‌ها حدود 4.3 درصد از کل ثبت نامی‌ها را تشکیل می‌دهند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده استان گلستان:

در استان گلستان از بین 305 داوطلبی که برای کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده‌اند، صلاحیت 18 نفر در هیات های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه مورد تایید واقع نشده است.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده خراسان‌شمالی

از تایید صلاحیت 90 کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از سوی هیات اجرایی در استان خبر داد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده قزوین :

از مجموع 153 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سه حوزه‌ انتخابیه‌ استان قزوین، 3 نفر انصراف دادند و صلاحیت 135 نفر از سوی هیئت‌های اجرایی استان احراز شد.

مقاله پیشنهادی:   رمز موفقیت در انتخابات مجلس
کاندیداهای تایید صلاحیت شده اردبیل :

95.5 درصد از 203 نفری که برای نامزدی نمایندگی مجلس ازاستان اردبیل نام نویسی کرده بودند، از هیات‌های اجرایی تاییدیه گرفتند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده کردستان :

براساس آمار نهایی بررسی صلاحیت‌ها در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان از میان 213 نفر داوطلب، 176 نفر توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شدند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده گیلان :

صلاحیت 335 نفر معادل 94 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی گیلان تائید شد.

اسامی همه کاندیدای ثبت نام شده در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج مورد تایید اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده زنجان :

تعداد افراد تأیید صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی در سطح استان زنجان در این مرحله 174 اعلام شده است و 14 نفر نیز مورد تأیید قرار نگرفته‌اند.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده تبریز :

صلاحیت 32 نفر از داوطلبان در هیات‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی احراز نشد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده سمنان :

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از رد صلاحیت کمتر از 10 درصد داوطلبان انتخابات در این استان خبر داد. 98 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در این استان تایید صلاحیت شدند.

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *