ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس

بدون نظر سامانه پیامکی

تبلیغات نمایندگان مجلس

موثرترین روش تبلیغات نمابندگان مجلس درچندین سال اخیر  ،تبلیغات نمایندگان از طریق ارسال اس ام اس به شهر و استان مدنظر شان  بوده است بسته ویژه پنل اس ام اس وپیامک ویژه انتخابات جهت تبلیغات کاندیداها ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری توسط مجموعه مشتری یاب در  نظر گرفته شده است جهت تهیه سامانه پیامکی انتخابات مجلس دهم  و سال 94 با ما تماس بگیرید.

سامانه پیامک رایگان اس ام اس با ارزانترین تعرفه پیامک  ویژه انتخابات (95 ريال) در کنار شما خواهد

همچنین یک شماره اختصاصی رایگان جهت تبلیغات انتخابات مجلس  قرار خواهد گرفت علاوه بر آن بانک اطلاعاتی مختلف از جمله شماره های همراه اول و ایرانسل و همچنین بانک مشاغل نیز بصورت رایگان در اختیار شما خواهد بود. همچنین در صورت درخواست شما گزارش کامل به همراه شماره هایی که پیام به آن ارسال شده است ارسال می گردد.

زنگ هشدار برای رویدادهای مختلف

می توانید با ارسال یک اس ام اس هواداران خود را به تجمعات، سخنرانی ها، گفتگوهای انتخاباتی، جلسات پرسش و پاسخ و دیگر رویداد های انتخاباتی دعوت کنید. همچنین با سامانه پیامک خود آنها را از برنامه ها و جلسات مهمی داشتید با خبر سازید.

اطلاعیه های مهم

مانند بسیاری دیگر از سیاست مداران جهان شما می توانید اطلاعیه های مهم خود را از طریق اس ام اس برای طرفداران خود ارسال کنید.

اخبار لحظه به لحظه انتخابات

سامانه پیامک این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا آرای شمرده شده خود را به اطلاع طرفداران خود برسانید. این کار می تواند میزان شرکت کردن طرفدارنتان در انتخابات را افزایش دهد.

مقاله پیشنهادی:   رمز موفقیت در انتخابات مجلس

ساماندهی کردن داوطلبین

شما می توانید تنها با ارسال یک پیامک به طرفدارانتان، از میان آنها داوطلبانی را برای ساماندهی کردن برخی برنامه های انتخاباتی تان برگزینید.

یک گام پیش تر از رقبا باشید

شما می توانید اخبار مهم را پیش از آنکه به رسانه های جمعی دیگر منتقل شود در اختیار طرفدارانتان و دیگر افراد قرار دهید. همچنین می توانید برخی از مواضع سیاسی خود را به این شکل به هوادارانتان منتقل نمایید.

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *