پنل اس ام اس مخابرات

1 نظر راهکار ها, سامانه پیامکی

خرید پنل اس ام اس از مخابرات

پنل اس ام اس مخابرات از طریق شرکت های پیامکی واگذار می شود خرید پنل اس ام اس از مخابرات از طریق دفاتر پیشخوان انجام نمی شود بدون مراجعه به مخابرات خرید سامانه پیامکی  و ارسال پیامک انبوه را انجام دهید . با پنل پیامک رند یاب پیامک های ارسالی شما از طریق دکل های مخابراتی به اپراتورهای پیامکی ارسال شده تا این اس ام اس ها  توسط اپراتور همراه اول و ایرانسل به مشتریان شما تحویل داده شود

تا اینجا متوجه شدیم که برای خرید پنل اس ام اس مخابرات , از شرکت های پیامکی غیر وابسته به مخابرات باید استفاده کنیم و در انتخاب پنل اس ام اس مخابرات معیار های مهمی را باید مد نظر داشته باشیم . معیار انتخاب پنل اس ام اس به شرح ذیل می باشد.

پنل اس ام اس مخابرات مشهد و تبریز

اگر شما به دنبال خرید پنل اس ام اس از مرکز مخابرات مشهد یا شهر دلخواه خود مانند اصفهان , شیراز یا تبریز هستید باید بگوییم که خرید پنل اس ام اس تنها از طریق شرکت های تبلیغاتی پیامکی واگذار می شود و نیازی جهت مراجعه به مرکز مخابرات نیست شما می توانید از هر شهر و روستایی کشور عزیزمان ایران که باشید می توانید به راحتی با خرید سامانه پیامکی از مارکتینگ 98 به هر منطقه و شهر دلخواه خود پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و در کمتر از 10 دقیقه پیامک خود را به مشتریان یا شهر خود اطلاع رسانی کنید

پنل اس ام اس مخابرات

ارسال پیامک منطقه ای با پنل پیامک مخابرات

ارسال پیامک منطقه ای از روی نقشه شهر تهران , اصفهان , شیراز , تبریز و سایر استان های ایران فراهم است برای این مورد کافی است پس از خرید پنل پیامک و ورود به سامانه پیامکی از بخش ارسال پیامک گزینه پیامپ را انتخاب کرده و منطقه دلخواه خود را انتخاب کنید و از ارسال پیامک انبوه لذت ببرید

مقاله پیشنهادی:   پنل ارسال پیامک برای انتخابات

بهترین پنل اس ام اس مخابراتی

پشتبانی سامانه پیامک :

اولین معیار مهم در انتخاب پنل اس ام اس مخابرات , پشتبانی می باشد بعد از خرید سامانه پیامکی  , شرکت پیامکی باید جوابگوی تلفنی و تیکت شما یا کاربران پیام کوتاه باشد. قبل از خرید پنل اس ام اس مخابرات خود با شرکت پیامکی انتخابی تماس گرفته , و از پشتبانی سامانه پیامک خود مطمئن باشید.

پشتبانی از اپراتورهای پیامکی مگفا , رهیاب و آتیه داده پرداز :

سامانه پیامک سایت رندیاب  مجهز به تمامی شماره پیامکی با پیش شماره 1000-2000-3000-5000-021 می باشد که 5 خط رند 8 رقمی پیامکی در اختیار شما قرار می دهد که خطوط رند برای مشتری جذابیت خاص خود را خواهد داشت و همچنین زمانی که یکی از پیش شماره ها پیامکی مشکل داشته باشد شما می توانید از پیش شماره دیگر جهت ارسال پیامک انبوه  یا اطلاع رسانی استفاده کنید.

تعرفه  ارسال پیامک : 

برای انتخاب پنل اس ام اس مخابرات , قیمت پیامک باید متناسب با ارسال پیامک انبوه باشد . بسیاری از شرکت های پیامکی , تعرفه پیامک را با توجه به ارسال پیامک شما تعیین می کنند مثلا  برای اینکه تعرفه ارسال پیامک شما 10 تومان باشد باید 100،000 پیامک یکجا خریداری کنید در حالی که در مجموعه مشتری یاب تعرفه پیامک ثابت بوده و شما نیازی به سرمایه گذاری نخواهید داشت  و می توانید با انتخاب پنل اس ام اس تجاری , ارزان ترین تعرفه پیامک را داشته باشید.

واگذاری نمایندگی پنل اس ام اس

خود شما نیز می‌توانید با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس اقدام به فروش پنل پیامک کرده و از این طریق کسب درآمد کنید. به این ترتیب علاوه بر سود عایده در زمان فروش سامانه نمایندگی، بر روی پیامک‌های ارسالی نمایندۀ خود نیز سود خواهید داشت.

مقاله پیشنهادی:   ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس

پنل اس ام اس مخابرات چه امکاناتی دارد

سامانه پیامکی , باید دارای امکانات نظرسنجی , مسابقه , پاسخگوی خودکار , منشی پیامک , کد خوان و خیلی امکانات دیگر باشد حتما دموی سامانه پیامک را قبل از خرید پنل اس ام اس مخابرات  مشاهده کرده و از امکانات مورد نیاز خود برای خرید سامانه پیامک اطمینان حاصل کنید.

پس همین حالا با مشاهده امکانات سامانه پیام کوتاه  و  با استفاده از ثبت نام آنلاین پنل اس ام اس خود را در کمتر از 10 دقیقه تحویل بگیرید.

سوالی دارید 5 دقیقه مشاوره رایگان بگیرید

امتیاز شما به این مقاله
تگ ها
1 نظر
  1. Pingback: خرید سامانه پیامکی ارزان , خرید پنل اس ام اس از مخابرات , ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *