website statistics

سوالات متداول : سرویس های پیامکی مشتری یاب

?سرویس پیامک چیست؟
به سیستمی که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، پنل یا سامانه پیامک می گویند.
?سرویس پیامکی مشتری یاب چگونه کار می کند؟
سرویس پیامکی مشتری یاب برای ارسال و دریافت پیامک را در بستر اینترنت ارائه می دهد.
?آیا برای استفاده از سرویس پیامکی مشتری یاب به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید.
?آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد ؟
بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع مجموعه مشتری یاب انجام خواهد گرفت .
?چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی مشتری یاب را ببینم؟
در منو بار بخش بالایی سایت با کلیک بر روی ورود وارد صفحه جدیدی شده و سپس از بخش ورود به سامانه پیامکی مشتری یاب می توانید با نام کاربری my و کلمه عبور my وارد سامانه شوید.
?چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق تماس تلفنی یا تیکت با بخش فنی تماس حاصل فرمایید .
?آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، سرویس های پیامکی مشتری یاب قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
?چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟
1- این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی به روز میشود، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گرددد. 2- بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت. 3- ارائه سرویس به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند.
?در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر یا استان ها موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان ها موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست 3 یا 4 رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .
?در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تمامی استان ها تا 5 رقم موجود است ، همچنین از طریق نقشه موجود در پنل میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
?در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
?یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .
?آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
بلی امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است : - ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است) - هزینه هر پیامک با نام تجاری 8.5 برابر یک پیامک فارسی عادی است. - نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد. - نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و لاتین باشد. - هزینه فعالسازی هر نام تجاری 11میلیون تومان به صورت ماهیانه می باشد.
?آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟
بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز 12 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
?آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
بلی فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد .جهت فعالسازی و استعلام قیمت نام تجاری و شماره بین المللی از بخش پشتیبانی اقدام فرمایید.
?آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع مجموعه سیب هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.
?آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.
بلی ، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی + 20% از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .

سوالات متداول : طراحی وب سایت

?مراحل راه اندازی وب سایت چیست؟

• انتخاب نام مناسب براي سایت
• ثبت نام وب سایت یا دامنه و اجاره فضا جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت
• هدف گذاری ، بررسی رقبا و تحلیل لطلاعات شرکت
• طراحی قالب گرافیکی وب سایت
• برنامه نویسی بخشهای مورد نظر
• تست و راه اندازی اولیه
• تحلیل آماری وب سایت
• آموزش بخشهای مدیریتی وب سایت
• پشتیبانی وب سایت

? آیا تمامی مراحل فوق توسط مجموعه مشتری یاب ارائه می گردد ؟
بله ، در صورت نیاز تمامی مراحل فوق توسط مجموعه مشتری یاب قابل ارائه و انجام می باشد.
?HTML چیست؟
زمانيکه شما داخل صفحات يک وب سایت می گرديد اجزای گوناگونی را می بينيد که تمام آنها در يک چيز مشترک هستند و آن زبان يا کدی است که آنها را توليد می کند که اين زبان HyperText Markup Language يا همان HTML می باشد.
?فرق بین وب سایت داینامیک و استاتیک چیست؟
مفوم این دو نوع وب سایت دقیقا مطابق نام آن هاست.چنانچه شما بخواهید سایتی پویا داشته باشید که بتوانید در آن عکس ها ، منوها ، اطلاعات ، صفحات و .... را تغییر داده و تعویض نمایید بایستی از سایت های داینامیک استفاده نمایید.در سایت های داینامیک شما می توانید صفحه بسازید، عکس ها را عوض کنید و متون خود را ویرایش نمایید. برای اینکه سایتی داینامیک طراحی شود بایستی از یک CMS برای ویرایش ، حذف و یا افزودن اطلاعات نوشته شود. اما در سایت های استاتیک از قبل شما سایتی دارید که صفحات در آن به صورت html طراحی می شود و امکان تغییر در آنها نمی باشد. چنانچه بخواهید در جستجوهای گوگل و ... روی بهینه سازی سایت خود کار کنید نیاز به داشتن سایتی پویا (داینامیک ) دارید تا بتوانید اطلاعات آن را هر چند وقت یک بار تغییر دهید.سایت های استاتیک این امکان را برای شما فراهم نخواهند کرد.
?بروز رسانی سایت چه مزایائی دارد؟
در دنیای مجازی امروزی اینکه بتوانید سایت خود را موتورهای جستجو ارائه داده و در رده های بالا قرار دهید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.یکی از کارهایی که می تواند به شما در این زمینه یاری رساند بروزرسانی صحیح اطلاعات سایت است. اینکه شما مرتبا اطلاعات را بروز رسانی نموده و اطلاعات بزنید در رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم بوده و علاوه بر آن کاربران شما را به بازدید مجدد از سایتتان ترغیب می نماید. لذا سعی کنید همواره در سایت خود اطلاعات مرتبط زده و آن را هر چند وقت یکبار بروزرسانی نمایید تا هم بازدید کاربران از سایت شما زیاد شود و هم در جستجوهای گوگل شناخته شود.
?فضای هاست چیست؟
هاست فضایی است که برنامه سایت شما و اطلاعات سایت در آن قرار می گیرد.در لغت هاست به معنای میزبان است. در حقیقت این فضا بر روی سیستم کامپیوتری قرار دارد که همواره به اینترنت متصل است و لذا کاربران می توانند به آن وصل شده و اطلاعات شما را مشاهده نمایند. شرکت هایی که خدمات میزبانی و یا هاستینگ ارائه می دهند از طریق نرم افزار های مختلف امکان تقسیم بندی و ارائه فضا های مختلف را برای کاربران فراهم می آورند و این امکان را به کاربر می دهند تا بتواند فضای خود را مدیریت نماید. شما بایستی هاست خود را مطابق نیاز فنی خریداری نمایید. برای مثال اگر سایت شما با asp.net نوشته شده و از بانک اطلاعات MS-SQL استفاده می کند بایستی هاستی با همین امکانات خریداری نمایید. حال اگر برنامه های سایت شما با PHP , MYSQLنوشته شده است بایستی هاستی با این مشخصات خریداری نمایید.
?دامنه چیست؟
هر سایتی در فضای مجازی اینترنت دارای نامی است که به آن دامنه گفته می شود.در واقع شما می توانید سایت خود را از طریق دامنه در دنیای اینترنت نمایش دهید.هر دامنه دارای دو بخش اساسی می باشد.بخش اول شامل نام اصلی دامنه است که همان نامی است که شما برای سایت و یا وب سایت خود در نظر می گیرید. بخش دوم شامل پسوند دامنه می باشد.انتخاب پسوند برای یک دامنه امری اساسی می باشد.این پسوند ها بسیار متنوع و از تنوع بالایی برخوردار هستند.از مهمترین این پسوند ها .com , .net , .org , .ir , و... می باشد.شما بایستی بر اساس نوع کار شرکت و یا سازمان خود این پسوند را انتخاب نمایید. برای ثبت دامنه مورد نظر خود ، کافیست درخواست خود را برای شرکت هایی که این کار را انجام می دهند بفرستید.شرکت های ثبت دامنه هزینه ثبت را از شما دریافت کرده و دامنه مورد نظر را برای شما ثبت خواهند کرد.
?آیا طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می بایست با هم انجام شود؟
با توجه به اینکه اصلی ترین هدف در طراحی سایت برای یک شرکت و یا سازمان جذب مخاطبین بیشتر است، پس کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجوگر را نمی تواند نادیده گرفت. اما در مورد موتورهای جستجو دو بخش متفاوت وجود دارد. اول اینکه در طراحی وب سایت استانداردهای خاصی می بایست رعایت شود که اینکار بصورت خودکار توسط تیم طراحی وب سایت مشتری یاب انجام می گردد و جزو خدمات طراحی وب سایت مشتری یاب است. در مرحله بعد می بایست با استفاده از کلمات کلیدی خاص و تهیه محتوای هدفمند و انجام فرآیندهای دیگر بر روی رتبه وب سایت در موتورهای جستجو کار کرد تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید. بخش دوم یعنی خدمات بهینه سازی سایت و تهیه محتوای هدفمند برای موتورهای جستجو نیاز به قراردادی مجزا از طراحی سایت دارد.
?فروشگاه اینترنتی چیست؟
فروشگاه طراحی شده بر روی اینترنت است که فروشندگان می توانند کالاها و محصولات خود را از این طریق عرضه نمایند و خریداران می توانند محصولات آنها را از جمله نرم افزار,کتاب ،قطعات و به طور کلی کالای مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل خریداری نمایند.
?خرید اینترنتی چیست؟
خرید اینترنتی بدین معنی است که فروشگاههایی که متصل به این سیستم هستند محصولات خود را در سایت های اینترنتی عرضه می کنند و خریداران با توجه به طبقه بندی موجود می تواند محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری می کند.
?طریقه خرید از فروشگاه های اینترنتی چگونه است؟
در این فرایند خریدار با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی محصول یا محصولات خود را انتخاب و آن را در سبد خرید مجازی خود قرار می دهد.و خریدار با انتخاب استان و شهرستان محل اقامت و تعیین روش پرداخت وجه,خرید خود را قطعی می کند.
?چه مهارت هایی برای مدیریت وب سایت های طراحی شده لازم است؟
تنها مهارت های از قبیل آشنایی به برنامه هایی مانند word ، بازکردن صفحات وب، ورود نام کاربری و پسورد برای مدیریت و ورود اطلاعات کالاها و دسته ها کافی است و ورود اطلاعات به سایت به سادگی ارسال یک ایمیل می باشد و تخصص خاصی احتیاج نخواهد داشت.

آیـا شـمـا سئـوالـات بـیـشـتـری داریــد ؟

اگر سوالی که در ذهن شماست در لیست پرسش و پاسخ های بالا نیست و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید سوال و یا در خواست شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

.


تلفن تماس با مشتری یاب :

02188893900